19 Ekim 2016 Çarşamba

Çünkü Sen!



Unutma! 

Hiçbir acı ilk günkü gibi yakmaz canını.

Eğer hâlâ güçlüysen, sana acı çektirenlere bir teşekkür borçlusun.


Çünkü sen; seni üzmelerine izin verdin.


Çünkü sen; acı içerisinde kıvranan herkese yardım elini uzattın. Oysa ki onlar kendi elleriyle kırmıştı kanatlarını.


Çünkü sen; kimse seni anlamadığı halde anlaşılmak için didinip durdun.


Çünkü sen; hayallerini erteledin, soldun.


Çünkü sen; seni umursamayanların peşinden koştun.


Çünkü sen; hep sustun, kendine sorumluluklar yükleyip durdun ve paramparça oldun.


Çünkü sen; kırıldın, kırmaktan korktuğun için.


Çünkü sen; değer verdiğin herkesi hayatının merkezine koydun.


Işığını söndürüp seni karanlığa mahkum ettiler. Sen eksildin, onlar ise tamamlandı.


Sen hep umursadın oysa ki umurlarında bile değildin.


Yok sayıldın, arafa giden yolda yapayalnızdın.


Sen koşulsuz bir şekilde sevdin, aslında hiç sevilmemiştin.


Değer verdiğin insancıklar için zaman harcadın, ancak sen sadece harcandın.


Ruhunu yedeklemelerine müsaade edip kocaman bir okyanusa sığınan bir deniz kabuğu oldun.


Çünkü sen; kendini unuttun.


Çünkü sen; kendini sevmeyi unuttun.


Çünkü ben de senin gibiyim...


Kayboldum. Şimdi ben söz veriyorum;


Hata yapmaktan asla vazgeçmeyeceğime ve hatalarımdan ders çıkaracağıma söz veriyorum.


Kimsenin benim adıma karar vermesine müsade etmeyeceğime söz veriyorum.


Başka insancıklar üzülmesin diye kendimi üzmeyeceğime söz veriyorum.


Asla kendimden şüphe etmeyeceğime söz veriyorum.


Her zaman kalbimin sesini dinleyeceğime söz veriyorum.


Hayatta her şeyin bir bedeli olduğunu kendime hatırlatacağıma söz veriyorum.


Olduğum gibi görüneceğime söz veriyorum.


Dün, bugün ve yarın “önce ben” olacağıma söz veriyorum.


Kendimi sevmekten asla vazgeçmeyeceğime söz veriyorum.


Beni umursamayanları önemsemeyeceğime söz veriyorum.


Bir kaşık sevdada boğulmayacağıma söz veriyorum.


Hayallerimi ertelemeyeceğime ve kendime vakit ayıracağıma söz veriyorum.


Kendime el uzatacağıma ve güçlü olacağıma söz veriyorum.


Kendimi hatırlayacağıma söz veriyorum...


Ve söz veriyorum, hiçbir şey beni yıkamayacak!


Şimdi sen!


Kendine bir söz ver...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder